Openbare ruimte

Afval

Met dit bedrag betalen we de ondersteunende activiteiten die de afvalinzameling mogelijk maken. Het gaat onder andere om personeel dat beleid maakt, het bedrijfspand de Steiger, de receptie van dit pand, de ICT-kosten van afvalapplicaties en de kosten voor het innen van de afvalstoffenheffing.

Voor het gebouw de Steiger betalen we ieder jaar exploitatiekosten en rente- en afschrijvingskosten. Ook sparen we voor het groot onderhoud.

bedragen x € 1 miljoen

omschrijving

begroot

begroot

realisatie

realisatie

resultaat

lasten

baten

lasten

baten

personeel

1,1

0,8

0,3

inhuur

0,3

-0,3

beheer

0,1

0,1

0,0

inkoop

0,4

0,7

-0,3

belasting

0,0

0,0

0,0

overig

0,0

0,0

0,0

toegerekende rente

0,0

0,0

0,0

afschrijving

0,2

0,2

0,1

onderhoudsvoorz.

0,1

0,1

0,0

totaal

1,9

0,0

2,2

0,0

-0,2

De belangrijkste oorzaak van de overschrijding op dit onderdeel is dat we meer kosten hebben gemaakt voor de doorontwikkeling van de stadsreiniging.

Deze pagina is gebouwd op 06/27/2024 17:13:56 met de export van 06/27/2024 17:01:56